آموزش تعمیرات موبایل و PLC

آموزش تعمیرات موبایل و plc یکی از پرطرفدارترین آموزش ها و دارای بازار کار عالی می باشد

آموزش تعمیرات موبایل و PLC

آموزش تعمیرات موبایل و plc یکی از پرطرفدارترین آموزش ها و دارای بازار کار عالی می باشد

آموزش تعمیرات موبایل و پی ال سی یک دوره کاملا عملی می باشد که ویژه بازار کار بوده و کارآموزان بعد از اتمام دوره می توانند برای استخدام آماده شوند

  • ۱
  • ۰

تعمیرات موبایل، راه اندازی یک شغل پردرآمد


تعمیرکار موبایل به عنوان یک حرفه پرطرفدار و درآمدزا بین عموم مردم شناخته می شود. با توجه به گسترش رو به رشد این ابزار ضروری در زندگی و افزایش نیازها و خدمات مرتبط با این وسیله، می توان گفت بازار کار بسیار خوبی برای این وسیله کاربردی کوچک و ظریف پیش بینی می شود. برای این کار ابتدا می بایست در دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت نمایید. در ادامه مطلب به جزییات راه اندازی این شغل محبوب می پردازیم.

میزان تقاضا برای آموزش تعمیرات موبایل چقدر است؟


روز به روز به میزان کاربران گوشی های هوشمند اضافه می شود و این موضوع نوید یک خبر خوب را به تعمیرکاران موبایل می دهد. در اوایل ورود گوشی های موبایل هوشمند به بازار دیجیتال، اکثر کاربران این وسایل جوانان بین سنین ۱۶ تا ۳۰ سال بودند اما امروزه شاهد آن هستیم که طیف وسیعی از افراد میانسال از این وسیله کاربردی بصورت روزمره استفاده می نمایند.

طبق آمار رسمی اعلام شده تعداد مشترکان تلفن همراه به ۵۳ میلیون نفر در ایران رسیده است. این موضوع بیانگر این مسئله است که کاربران گوشی های موبایل بصورت تصاعدی در حال افزایش هستند و می توان نتیجه گرفت که روز به روز هم نیاز به تعمیر و سرویس دهی به این وسیله محبوب نیز افزایش پیدا خواهد کرد. پس اگر این شغل را برای خود انتخاب نموده اید می توان گفت که بازار کاری شلوغی پیش رویتان خواهد بود. دوره تعمیرات موبایل در آموزشگاههای زیادی تدریس می شود.

چه نوع ابزارآلاتی برای تعمیرات موبایل مورد نیاز است؟


ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل شامل موارد: دستگاه هیتر بلور، ست پیچ گوشتی و پنس، منبع تغذیه، سیم قلع، پیچ گوشتی چهارسو ریز، روغن حلیم، شابلون، روغن فلکس، گیره کار، مولتی متر و دستگاه لوپ می باشد. این ابزار برای داشتن یک تعمیرگاه موبایل مورد نیاز می باشد.

علاوه بر موارد بالا به یک لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی برای کارهای نرم افزاری تعمیرات موبایل نیازمندید و همینطور دکوراسیون و میز و صندلی محل کار. در کنار کار تعمیرات نیز می توانید از فروش لوازم جانبی موبایل سود خوبی کسب نمایید.

 

منبع: https://paytakhtfanavari.com/mobile-phone-repair-training/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی