آموزش تعمیرات موبایل و PLC

آموزش تعمیرات موبایل و plc یکی از پرطرفدارترین آموزش ها و دارای بازار کار عالی می باشد

آموزش تعمیرات موبایل و PLC

آموزش تعمیرات موبایل و plc یکی از پرطرفدارترین آموزش ها و دارای بازار کار عالی می باشد

آموزش تعمیرات موبایل و پی ال سی یک دوره کاملا عملی می باشد که ویژه بازار کار بوده و کارآموزان بعد از اتمام دوره می توانند برای استخدام آماده شوند

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

«میلک شیک» یا همان آیس پک خودمان از جمله محبوب‌ترین نوشیدنی‌های رستورانی و کافی‌شاپی به خصوص در سال‌های اخیر است. محبوبیت این نوشیدنی پرملات آن‌قدر زیاد است که روز ۱۲ سپتامبر هر سال روز جهانی «میلک شیک» شکلاتی و ماه سپتامبر به عنوان ماه میلک شیک نامگذاری شده است. در مجله کوروش طرز تهیه انواع میلک شیک سالم و ساین شاین اسموتی و ۳۰ میلک شیک خوشمزه کافی‌شاپی از جمله میلک شیک نوتلا ، شکلاتی ، موز ، توت فرنگی و … برای مهمانی و تولد را از سایت Food Network بخوانید.

https://blogs.cuit.columbia.edu/mlm2298/milkshake/


۱- میلک شیک وانیل
 

نیم لیتر بستنی وانیلی، ¼ فنجان شیر، یک قاشق چایخوری پودر وانیل و کمتر از نوک قاشق چایخوری نمک را در مخلوط کن بریزید و با هم میکس کنید. میلک شیک وانیلی یا آیس پک وانیل یکی از انواع پرطرفدار آیس پک در سرتاسر دنیاست.

 

۲- میلیک شیک مارشمالو
 

۸ عدد مارشمالو را به سیخ بکشید و روی آتش بچرخانید تا به رنگ قهوه‌ای درآید. به میلک شیک وانیلی که طبق دستور بالا درست کرده‌اید ۶ عدد مارشمالو هم اضافه کنید و با سایر مواد میکس کنید. دو عدد مارشمالو را هم برای تزیین نگه دارید.

 

۳- میلک شیک S’mores
 

۸  عدد مارشمالو را به سیخ بکشید و به همان روش قبلی کباب کنید یا روی یک تکه فویل تُست کنید. نیم لیتر بستنی شکلاتی، ¼ فنجان شیر، ۱ قاشق چایخوری پودر وانیل، کمتر از نوک قاشق چایخوری نمک و ۶ عدد مارشمالو کباب یا تُست شده را با هم میکس کنید. میلک شیک را با بیسکوییت کراکر و ۲ عدد مارشمالو تزیین کنید.

  • رضا امیری