آموزش تعمیرات موبایل و PLC

آموزش تعمیرات موبایل و plc یکی از پرطرفدارترین آموزش ها و دارای بازار کار عالی می باشد

آموزش تعمیرات موبایل و PLC

آموزش تعمیرات موبایل و plc یکی از پرطرفدارترین آموزش ها و دارای بازار کار عالی می باشد

آموزش تعمیرات موبایل و پی ال سی یک دوره کاملا عملی می باشد که ویژه بازار کار بوده و کارآموزان بعد از اتمام دوره می توانند برای استخدام آماده شوند

  • ۰
  • ۰

«میلک شیک» یا همان آیس پک خودمان از جمله محبوب‌ترین نوشیدنی‌های رستورانی و کافی‌شاپی به خصوص در سال‌های اخیر است. محبوبیت این نوشیدنی پرملات آن‌قدر زیاد است که روز ۱۲ سپتامبر هر سال روز جهانی «میلک شیک» شکلاتی و ماه سپتامبر به عنوان ماه میلک شیک نامگذاری شده است. در مجله کوروش طرز تهیه انواع میلک شیک سالم و ساین شاین اسموتی و ۳۰ میلک شیک خوشمزه کافی‌شاپی از جمله میلک شیک نوتلا ، شکلاتی ، موز ، توت فرنگی و … برای مهمانی و تولد را از سایت Food Network بخوانید.

https://blogs.cuit.columbia.edu/mlm2298/milkshake/


۱- میلک شیک وانیل
 

نیم لیتر بستنی وانیلی، ¼ فنجان شیر، یک قاشق چایخوری پودر وانیل و کمتر از نوک قاشق چایخوری نمک را در مخلوط کن بریزید و با هم میکس کنید. میلک شیک وانیلی یا آیس پک وانیل یکی از انواع پرطرفدار آیس پک در سرتاسر دنیاست.

 

۲- میلیک شیک مارشمالو
 

۸ عدد مارشمالو را به سیخ بکشید و روی آتش بچرخانید تا به رنگ قهوه‌ای درآید. به میلک شیک وانیلی که طبق دستور بالا درست کرده‌اید ۶ عدد مارشمالو هم اضافه کنید و با سایر مواد میکس کنید. دو عدد مارشمالو را هم برای تزیین نگه دارید.

 

۳- میلک شیک S’mores
 

۸  عدد مارشمالو را به سیخ بکشید و به همان روش قبلی کباب کنید یا روی یک تکه فویل تُست کنید. نیم لیتر بستنی شکلاتی، ¼ فنجان شیر، ۱ قاشق چایخوری پودر وانیل، کمتر از نوک قاشق چایخوری نمک و ۶ عدد مارشمالو کباب یا تُست شده را با هم میکس کنید. میلک شیک را با بیسکوییت کراکر و ۲ عدد مارشمالو تزیین کنید.

  • ۰۰/۰۷/۱۱
  • رضا امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی